Livets Lyx.

Igår var en riktigt bra dag. Den här har också börjat bra.. Idag är det meningen att det ska va stora fixar dagen. Pengar ska växlas, väskan ska packas, tvätten ska tvättas jaaa ni fattar. Men än så länge har inte mycket hänt. Visst min väska packade jag nästan klar igår, passet åkte fram och sommarkläderna ska provas. SNART.. inte riktigt än.

Jag vaknade med ryggont i morse vid 07.30.. Så då gick jag ut i soffan, den är skönare och mysigare. Så jag sov vidare till 10.00 då kom Johan upp och gjorde omelett till oss. Jag själv har förtöver mina sista kronor till Johan. 3000 kr så däär, Skickat in a-kassan och kollat mejlen. Nu sitter jag här i världens gosigaste morronrock som jag fick av mamma, äter några choklad praliner och kollar aftonbladets rese guid om Lanzarote.. Kunde jag ha det bättre?? Nej tror inte de. Kanske lite mer än 200 kr på banken då. Men annars är det såå bra.

Va skönt att komma hem igår. Efter Lanzarote, ska det bli sköönt med lite vardag. Hela december har varit fyllt med annat. Inte en enda vardag har funnis i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0