Tredje Advent..

Redan trött på att va förkyld, nu får det var nooog!! Ringde carro precis hon va på IKEA, så det gick icke att komma och hälsa på henne.. Men jag ska ner till efter sju! Men vad ska jag göra fram till dess? Är lite rastlös nu, tre dagar i ligg-läge räcker. Men men jag ska väll spara på energin. Kanske att jag ska kika in till grannen. Om dom är hemma... =)

Skulle vilja baka bullar också tills jag fyller, men de är ett fööör långt projekt.. Just nu.

Jag läängtar verkligen tills nästa helg Hotell & Stockholm.. Underbara tanke..

Hoppas på att Johan gör som jag vill också. Och kommer på tisdag!! Meeeen de återstår och se. Han flyger hem från Gotland i kväll, Usch jag är inte avis på de, propeller plan och allt..

Trevlig Tredje Advent allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0