Stockholm, champange, hotell, julhandel.

Behöver jag nämna att stockholm var helt underbart, vi hade sjukt fiint rum på sjunde våningen, vi drack champange, badade, kände julstressen och bara njöt. Nej det behöver jag faktiskt inte säga, eller kanske att jag sa det endå NU??

Jaja, grymt var de i alla fall. 

Idag har vi också lyxat, vi hade turen att bli bjudna på julbord av Johans pappa & Mia. Sjukt BRA julbord också, det bästa jag varit på. I super mysig herrgårdsmiljö.. Ibland har man tur. Tack så mycket. Tilläggas bör att det var väldigt trevligt!!!!

Såå nu sitter vi här i soffan, granen lyser fiint, ljusen är tända, magen är mätt, klapparna är färdig köpta, och jag är så nöjd. Sista julklapparna shoppade vi faktiskt idag, i Eskilstuna.

I morron är det DALARNA som gäller. Underbart!!!


Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Jag hoppas vi ses i morgon. Kraaaaam

2008-12-23 @ 10:46:08
Postat av: Jaag

Hehe. Jaa det gör vi, jag kommer till Mormor & morfar som vanligt.. =)

2008-12-23 @ 14:50:00
Postat av: sofia

hälsa alla med en stor kram syster yster. Jag kommer fira julen med att vara lätt bakis och prova att åka snowboard för första gången! Hej hej.

2008-12-23 @ 19:06:57
Postat av: Jag själv.

Självklart syster, Ha det super bra!!

2008-12-23 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0