MIN dag idag..

Syrran har varit här och bytt tapet, det tackar vi för!!
Min blogg är ju såååå tråkig!! Men jag kan inte själv!

Igår hade jag mitt sista LOST maraton, Nu finns det inga fler avsnitt att se.. Tar nog ett helt år innan box nummer 5 kommer ut. Hur ska det här gå?? Sen pratade jag med carro en lååång stund och med mamma med. På Torsdag åker jag hem till Smedjebacken, då ska vi ha lilla Julafton!! Johan drar till Gotland över helgen & jag ska hänga med syster.

Idag har vi städat här, Johan laga mat och diska. Jag dammsög & skurade toaletten och plockade. Så nu är det fiiint. Men nu har han dragit till Jobbet & kommer jobba minst 12 timmar.  Trååkigt.....!

Jag har ätit godis & kollat på film. Har inte sett slutet än.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, nej? det har jag allt inte gjort?

2008-12-09 @ 21:30:26
URL: http://plastsak.blogg.se/
Postat av: Jag..

Määä vem har då gjort det?

2008-12-09 @ 21:36:37
Postat av: Anonym

ja inte var det jag iaf !

2008-12-09 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0