Livets ironi?

Syster har inte alls varit här och tapetserat om! Vem har då gjort det??

Stöten till helgen var det, eller ?

Förresten är jag av alla människor sugen på pizza, och det är jag ALDRIG annars!! Jag brukar välja sallad, taco tallrik, kina mat, eller MAX kyckling mål klassic före pizza, men inte nu. En pizza tarm skriiiiker att han/hon verkligen vill ha pizza. Konstigt tycker jag. Men men vi får väl se om jag ger efter. Jag har ju endå syndat hela helgen + mån, tis..

Hembakad pizza är en sak, för det har vi gjort några gånger. Men nu är det köp pizza som kräver min uppmärksamhet.

I morron ska det shoppas julklappar!!

Kommentarer
Postat av: Hanna (kusin)

Vad svammlar du om egentligen?? Tror inte nån fattar..

2008-12-10 @ 22:34:24
Postat av: Anonym

Haha..Men bakrunds "tapetern" är ju ny, och jag har inte bytt den!!

2008-12-10 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0