Jag kör en Lista!!

Vad kommer du att minnas mest av året 2008 ?
19 januari är ett speciellt datum, Våra utlandsresor & Gotlands veckan, Stockholms weekend, & idre!!

Vad lärde du dej under 2008?
Inte mycket, att köra skoter, livs njuta & vara kär.

Vad vill du lära dej 2009?
Köra pappas båt, prata flytande Engelska.

Gjorde du något nytt under 2008 som du inte gjort tidigare?
Badade bad tunna, Var till Gotland..

Har någon du känner fått barn?
Nej jag tror faktiskt inte de..Hanna är på god väg..

Har någon i din närhet dött?
Ja Farmor dog 31 Januari!!

Vilka länder besökte du?
Haha.. Tre resor till Grekland fick det bli. Rhodos, Kefalonia, Cypern.

Ångrar du något?
Ja för lite kvalitets tid med mina tjejor!!

Vad skulle du vilja ha 2009 som du inte haft 2008?
En ny större lägenhet, lite mer pengar, en tvättmaskin, & jobb. (nog för att jag haft 08) MEN ett fast!!

Vart har det mesta av dina pengar gått?
Dubbel hyra Jan-April DYRT!! , Resor & Bensin.

Tror du 2009 blir bättre än 2008?
Bra fråga, vi börjar ju med 2 veckor till solen, och sen måste jag ha ett jobb. Men man vet ju aldrig. Mindre frihet och mer krav kanske det blir. Mer vardag kanske, vilket inte är roligt. Hela det här året har ju varit väldigt lyxigt.

Vad ska du ändra på?
Träffa mina VÄNNER mer!! , Börja träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0