Uppdatering, Önskas?

Jag har blogg torka, sitter på jobbet, ville inte alls gå hit efter en grym vecka på gotland.
Det är ju sånna kontraster i detta land! Förra veckan 30 grader & SOL, den HÄR veckan, 14 grader och REGN.
Ta mej från sverige NU!! Om förra veckan gav mej lycko känslor och energi, vad gör då denna vecka med humöret? HMM.

Men i alla fall, våran vecka på gotland var grym. Vi sov hos jocke, låg på grymma stränder, grillade, träffade mamma & heela gänget, gick ut på gute & munken, Åt super god tre rätters, Solade, låg vid polen, såg fårö, raukar, campade i jugan, åå hade då såå jäkla bra!!

Det kändes som utomlands! Varma sommar kvällar inne i visby, promenade, och myyys. Kall öl.. Mmm.
Va vi har lyxat... ;) så nöjd. Som vanligt när jag och johan gör något, livsnjutarna..

Snart ska jag gå äta frukost, jag läängtar verkligen efter mitt kaffe just nu!
 
Fick en present av mammi igår, en ansiktskräm, och en super fin Neccecär.
 
TACK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0