Fredag, underbara fredag..

Sitter i min lägenhet, i morse väcktes jag av tapetserare som börja renovera lägenheten under, 07.30..
Åå som om inte det räckte, klippte dom gräsmattan vid den tiden också!! Jippiii.. Jaja jag gick upp vid tio i alla fall.
Då blev det mys frukost i soffan, ägg smörgåsar och Kaffe. Mums.. Sen har jag bara njutit av ensamheten och lyssnat på musik. GUD va bra jag blir och må av all underbar musik..

Igår var jag och slängde allt skit jag rensat bort.. Bortaaaa. hehe..

Den 6 september blir det fest häär!! Välkommen!

Nej nu ska jag snart ta och packa ihop och åka till Johaaaaan. Hoppas på en grym helg, blir kanske IKEA i helgen med.
Hehe.. för johan ska hämta sin dator i Västerås, så då kanske vi springer in och köper den där tavlan. Som var slut när vi var där, den som kommer bli grymt snygg i sooov rummet... De du..

Gaah, nej trevlig helg allihopa..!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0