A walk to Remember.

Jag har blivit så bölig så det är helt sjukt, Jag grinar nästan varje dag, igår var det över filmen vi såg, så sjukt bra.
A WALK TO REMEMBER se den, jag älskade den. Först blev det middag på O´Learys nyttiga jag käkade Hamburgare med pommes, & snacks tallrik till förrätt. Gott gott. Sen filmen, glass med kola sås, och lyckliga tårar.

Idag grät jag också. Då av Oprah Winfrey show.. Det handlade om djur som far illa, FY va jag grät, så himla sorgligt.
Har man djur så ska man väll ta hand om dom!! Även här i sverige så klart, men i USA är det ett mycket större problem. Finns ju miljoner hemlösa katter & hundar, usch.

Pratade med mamma idag. Dom har haft sin nya bil i 12 dagar, nu ska dom ha en nyare!! En spritt ny bil i ställe, den här andra var två år gammal. Tror pappa har ålders nojja. Hehe..

Nej nu ska jag göra viktigare saker.. Söka jobb, kanske!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0