HEMmMmMA

Hemma jag är hemma, jag är hemma... Wiiihooo... 15 hela minuter har jag vart hemma.. hehe.. Åå redan kastat i mej en smörgås, bärt in alla grejerna, ringt mormor och morfar, johan och carro.. Hehe..

Nu kaffe!! Mmm.. Jag har inte druckit kaffe på 4 hela dagar.. REKORD!!

Men nu ska det bli riktigt gott, blir säkert tvåå koppar.. =)

Sovit på hotell tillsammans med johan dom tre sista nätterna, det var verkligen lyxigt..
Det har varit sköna, slappa dagar sista helgen.. var ju ledig lördag,gick på afterski, käkade på vattufjäll, festade på kvällen, hade allmänt kul med elin.. , 2 timmars städning på söndagen, sedan gris fest, SUPER god mat, sen slapp och städ måndag, och HEM idag... =)

Kommentarer
Postat av: Maria A

Hej och välkommen hem.....då är det fritt fram för oss att ringa ut dig när det behövs, känns bra!!!
Kom och hälsa på när du vill
Njuuut och ha det skönt i vårsolen
Kram Maria

2008-04-17 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0