Anna och piiiiip på nya äventyr..

I´m a trucker wife, yes I am.. haha..
Just nu har jag det glassigt, eller jag upplever nått jag aldrig gjort förut.. Jag sitter på E20, i sängen på en lastbil, knappar på datorn och piiip sitter och kör, nyss haft rast, haha, det var mys, sallad bak i lastilen, och porr belysning, tsssss.... =) 

Jag har det såååå braaa, vi har haft det helt underbart, myst en massa, sett två filmer, shoppat på stan, fikat.. lagat god nyttig mat, jaaa jag är helt nöjd..

Känns som när man va liten och åkte husbuss med mormor och morfar.. Fast nu åker vi fram och tillbaka mellan Arboga och strängnäs då.. Inge mindre än 4 gånger...  Men de är kul, fattas bara världens största godis påse.. Men icke, piiip är stenhård, inge godis här inte... han har mycke mer vilja än vad jag har just nu.. Men de är bra, får du peppar han mej,, =)

Nej nu skakar de lite för mycket här.. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0