Tapetsering, Alkohol, och Musik!

Yes yes, mamma och pappa klampar in med tapeter, spackel och en heeel påse med mat. Jag och mamma slipade och gjorde förarbete, pappa va super söt och tapetserade, dock blev det inte klart, och som den bortskämda lilla snorunge jag är blev jag sur. För jag VILLE ju få klart ett rum i alla fall.. Puu kom på hur illa jag betedde mig, å åkte hem och bad om ursäkt. Hallå dom hjälpte mig, dom är så snälla att dom offrar hela sin lördag. Åå så är jag inte tacksam, nej du Anna det var illa. Förlåt. 

Sen racade vi ner till Åhlens och fick vårat shoppingberoende stillat, och jag handlade ostkrokar, oliver och godis tills jag skulle få besök... Sen var det bara hem å duscha, städa, bort med lite tapet grejer och sjutsa madde till smedjebacken.

Sen party för hela slanten.. Jag som inte skulle. Men nu var det så att Patriks flickvän Isabella var hemma, och sjävklart ville jag träffa henne. Dom kom väll vid halv nio nån gång och det var en super trevlig tjej. Är glad att han hittat nån bortifrån... hehe. å inte nån brud från byn.. *skrattar*  

Så fick jag en välbehövlig inflyttningspresent tyckte Patrik, En verktygslåda.. Eller kallar man det så? En skruvlåda med massa skruvar. Haha. tror jag det heter.. Å en Bag in box med vin. Tusen, Tusen tack!!

Då var det bara å komma hit och skruva då.. hehe..

Ahh. å nu hatar nog mina grannar mej. Redan! hehe.. nej då, tror faktsikt att jag var ganska själv i huset, förutom på andra sidan.. då.. men men... Sen hitta Made och Micke hit, det var skojj! Då har jag haft min första mini fest..

Inflyttningsfest kommer......

Nu ska jag starat min underbara dag med en kopp kaffe.. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0