Snååla anna.

Snikar trenden håller i sig. i söndags var jag hem å åt hos mamma & pappa, igår åt jag hos mormor, och idag bjöd mormor på max mål. hehe. Äta hemma vad är de? Förresten har jag inget att tilllaga heller för den delen. Bara massa mackor, och flingor. 2 kilo pluss redan hur är det möjligt? illa?! Hmm. drack ju en heel del i helgen, där har vi förklaringen, helt klart. 

Morfar är dålig.. Inge kul alls, varit med mormor i två dagar, å skjutsat å hämtat, å sovit där. Va och hälsade på honom idag, det var inte kul å se honom med en massa slangar. by past operation eller piecmaker eller hur dessa konstiga ord stavas. usch.. Bara det går bra! 

I går var Patrik här på kaffe, super trevligt. Fick lite hjälp med min lampa också. Men det blev inte riktigt som det skulle. Patrik stack nämligen kniven i armen, så det kom bloood, å det blev djupt, inte lika roligt. ååå jag hade väll inge plåster så klart! Hehe, men det hade Nicole, Patriks systerdotter, så han hade äran att få barbie, inte alla som får de.  BARBIE lixom.. Tack patrik!

Blev i alla fall super nöjd med lampan, Den va inte lika budget, 800 kr. fast det är ju egentligen billigt för en lampa, men inte när man behöver allt..!

Nej nu blir det vila, får se vad som händer i morron med morfar å allt. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0