Heeeeeelg!!!

Yeeh.. Jag har fått jobb! Jag är säkrad jobb tillochmed sista December, Kunde inte va gladare. Har super söta arbetskamrater så jag är hur nöjd som helst. Åå så gillar jag verkligen det där jobbet, tillskillnad från iss. Där får du verkligen slita häcken av dej, 4 dagar och det värker i precis heeela kroppen, och veckan har gått super seeegt.

Kan inte ens fatta att jag var i Turkiet förra veckan, Jag vill åka igen, NU på en gång!!
Shit va sköönt det är med värmen, och slapp livet vid stranden. Musik överallt och mysiga varma kvällar.
JAG VILL TILLBAKA!! NU!! Men i stället sitter jag här i min lägenhet, fryser satan och är super trött, sovit 5 timmar i natt. Post gubbarna försökte va trevliga mot mej, men ooorka. Vet inte vad det är med mej, men JAG orkade inte prata, heeeeeeelt sjukt!!

Tror dom tyckte att jag såg så deppig ut att jag fick godis. Hehe. Men det hjälpte ju, jag smaska och åt, å lite falsk energi kom in i kroppen igen.


Shit jag är ett alko!! Nu när jag varit arbetslös har jag tänkt så fort helgen kommer..
Jaaa hur ska jag annars träffa folk, å så blir det PARTY!
Nu har jag semestrat och druckit en vecka, sen jobbat..
Då kommer tankarna igen, Men jag har ju slitit en vecka, då måste man väll få unna sig en öl.

Lyssnar på grym musik nu, och jag blir på paaarty humör direkt.

Idol blir det i kväll i alla fall, så långt har jag kommit. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0