Dags att packa..

Det börjar dra ihop sig!

Snart stå bussen där utanför mej, åå jag trycker in min resväska..
Mot Stockholm.. Hihi.

Vart å hälsat på vid Jenni och Henke i dag, massa trevligt. Är det alltid!!

Sen har jag fikat med min underbara Mormor och morfar! Var också super trevligt, fick se morfars plåster å grejer. Han är så vältränad, Coolt jag har en vältränad morfar! Såå när dom skulle operera honom, så fick dom ta bort muskler för att kunna sätta in piec makern. Ovanligt sa doktorn. *s*

Jaa Då var det cirkus fem timmar kvar, sen åker vii! Åå va jag ska njuta å ha det allmänt skönt. SEMESTER!

Längtar tills jag solat en heel dag, Känner saltsuget, Dricker en kall öl, och käkar nötter.. Wee..

Sakna mej! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0