Amna pamna.

I går Fredag, fikade jag med ansi heela dagen lång, sen dumpade jag henne vid halv tre tiden för att kolla på resor på resebyron med Carro, Madde, Fredrik och Jerry.. Ååå så ska katt med, men hon jobba sent!

Fatta va underbart, nästa helg sitter vi i soolen och dricker öl för hela paketet. Hehe. Jag ska få bli brun igen.. wiiiie.

Sen gick jag med madde en runda på stan, mötte upp ansi igen. Vi åkte hem till mej å drack Kaffe. Sen va jag ensam i några timmar tills madde kom vid 20.20 sen kom katt på tåget från falun vid 20.30.. såå då blev det pizza, kebab och kebabsallad. Jag käka kebab m bröd, och det har jag inte ätit på hundra år. Men det var suuuper gott!! Sen blev det till att slappa och kolla på tv... skön kväll. Körde hem kattis vid tolv, och sen hämta jag syster.

Idag Kommer Mamma och Pappa hit och tapetserar... iii. ska bli så kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0