Vackra Höst.

Shit vilket vackert väder, hur skönt som helst. Blir helt lycklig av allt vackert, åå alla löv jag bara måste köra fötterna i. I går blev det idol och fajitas, super nöjd, det blev verkligen jätte gott! Patrik skulle komma så sent, så jag stack och tränade mellan 18.00 - 20.00 Blev 8,5 kilometer på springbandet, rätt nöjd faktiskt..!
Blev dock mitt efterlängtade smågodis från konsum sen.. Men vaa fan!

Har föressten kommit på att jag har flottig hy, halvdassigt tre färgat hår, Blondt, brunt och råttfärgat.. Bristningar på magen, loggiga kläder, sladdriga armar.. Jaa jag ser allmänt vardaglig ut.. åå utan smink och färgade linser ser jag allt annat än bra ut. Hehe.. Riktigt nergånger för att vara 22 snart 23 år.

Jaa Svensson i all ära, Jag vet jag är en svensson, men vaa fan lite skärpning lär det nog bli.
Fast endå jag är ju jag, det här är jag. Det är väll sån jag är, så jag ser ut. Jag är bra endå, och definitivt värd att älskas. Trots mina brister och fel.

Hehe... Va kom det där ifrån? Ja strunt samma. Gick runt på stan idag och kollade på lite kläder. Hittade ingenting, men därimot ett par spring skor på rea!!  Dom hade kostat 900 kr och nu 600 kr.. !! Så jag blev super glad!!

Längtar tills jag ska få använda dom.. ! I kväll blir det mys med carro och kattis! SKOJ!!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0