Slem. Slem. Hångla??

I mors vaknade jag i samma soffa som jag somnade i igår kväll, vad säger det om mig?
Haha, att jag sov i soffan i natt, JAA självklart men också att jag måste ha varit heelt slut. Tror jag ska börja med knark så man blir pigg, och nej jag är inte allvarlig. Men hallå jag har inget som upptar min tid, tränar, äter, jobbar, shoppar och städar, festar och träffar vännerna på helgerna. JA sen då? borde jag inte göra nått mer!! Jaag blir helt rastlös, jag måste komma på ett fritidsintresse, typ läsa en engelska kurs, skaffa pojkvän eller NÅNTING!
Jag trodde att jag var rätt lugn endå, och kan tycka att andra är så rastlösa, men jag är nog det jag med. Kommer på mig själv gång på gång, att jag blir helt extremt rastlös av att inte veta vad jag ska göra efter jobbet.

Tur jag har gymet, men den här veckan har jag inte alls varit motiverad eller haft lust att gå dit.
Trött,trött,trött... men det är väll så ibland.. Antar att det bara är att acceptera. =) Man kan väll inte va pigg jämt heller.

Har gått promenad med syrran och mamma två gånger i alla fall. Ååå så gymmet Tisdag & Torsdag..
Men just nu känns det som om jag håller på att kvävas inombords, ordagrant, så jag har tagit vidgande tabletter, är väll mina slemklumpar som satt sig åt fel håll. Hmm. så det känns som om jag inte får luft. Slut klagat!

Yes yes i morron är det fredag, hoppas att väder gubben har fel, hoppas på att vårat fin fina höst väder håller i sig.
I morron, ska jag gå på stan hade jag tänkt, kanske äta en tacco tallrik, eller fika på bk´s.. Ja nått i den stilen. Möjligen prova ett par vinter skor också. HOPPAS att miljönären tapetserar i morron då!! Dom hade nämligen inte ens varit här i dag. Åå jag som höll mig borta heeeela dagen. :/


image222

Nej nu är det dags att sova, Bjuder på den här underbart vackra bilden på mig. 
Trevlig heeeelg!

Kommentarer
Postat av: Emma

Annnaaa jag har hittat dej!!
Jag skrev till en annan anna som jag trodde var du, pinsamt va?? Hon va länkad på din systers sida.. vem är hon? Borde jag skämmas?
Aja, hat gött, kraam emmmaaa

2007-10-26 @ 10:37:21
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0