Min hjärna har gått och fått soppa torsk.

 INTE EN ENDA.... BLEV DET I HELGEN....!

Skönt tycker jag, Riktigt skönt, fast jag var bra sugen på en i fredags när jag hade tränat, och jobbat. En kall öl efter jobbet framför tvn, idol och god mat. Men inte en droppe alkohol, och min kropp tackar mig nog.

Helgen va super bra, myste, käkade ute, tränade, köpte springskor, gick på stan, åå hade det allmänt bra.
Men mitt huvud vill inte ge sig, har fortfarande ont i huvudet, tror jag tjatar ihjäl maria om det, förlåt!! Men det är helt sjukt att man kan ha ont i huvudet i fem dar i sträck!! Har tagit ipren efter ipren, men det verkar inte hjälpa.

I dag har jag fått massage, super skönt!! Blir ingen träning idag. ORKAR inte!! Helt trött och hängig. Hoppas verkligen att det är bättre i morn. Nu ska jag och syster åka och hyra film, sen hem till ludvika.

Pratade precis med kusin hanna! Hon har legat på västerås sjukhus i flera dagar nu, njur bäcken inflamation. Sjukskriven i 2 veckor, usch!! Krya på dej gumman! Hoppas det blir bra nu då tillslut, du råkar ju ut för allt just nu.

Sen kom mamma och mormor hem från falun precis, morfar är dålig igen. Så nu ligger han på falun... =/ 

 Drygt! Ååå Farmor är tydligen också dålig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0