Min Ego dag!!

Jaaa i dag har jag haft en välbehövlig och helt underbart sköön Ego dag. Teknikens piss dag var det igår, hehe, och jag var lite sönderstressad kändes det som.. Taggade på det mesta och dom flesta.. 
En kille på gymet försökte prata med mig, men det gick inge vidare.. Tillslut var jag bara tvungen och säga, ursäkta men jag är helt slut i huvudet, kan du bara låta mig gå på bandet, och va tyst! Låt mej få försöka vända min surhet till något positivt.. å jag försökte och jag försökte..

Jaa jag ville bara gå, rensa tankarna, slippa va trevlig, bara jag och mitt springband..
Men nej jag hittade inte riktigt viljan och motivationen, men det slutade endå med 8 km...

I dag därimot, vaknade jag med världens energi, hade en grymt skön morgon i min lägenhet..!
Morgon kaffe, lugnt och skönt, framförallt tyyst..

Mot gymet, där stannade jag i tre timmar! Jaa jag kan inte säga att det var effektiva timmar.. Nej nej, 60 min på springbandet, sen gick jag mest runt och va lite lat, körde lite maskiner, och lite mage..
Halvsomnade i massage maskinen, super skönt.

Sen vidare till smedjebacken och ännu mer ego och avslappning.
Flickorna i kommun huset och jag på en super fin relaxavdelning, med god mat och vin. Kunde det avsluta min dag bättre? Neeej jag tror inte det, bubbel och bastu och skratt. Lite karioke, och öl.

Jaa jag kommer då somna gott, skit mysigt ställe, och jag gillar verkligen mina arbetskamrater. Kunde inte fått det bättre! Ååå maria i onsdags, hon var ledig, men endå tog hon sig tid att komma till jobbet med nybakta bullar!! Helt grymt!! Det är verkligen storsint gjort, att ens tänka på oss. Tuuusen tack!

Jag sa ju till johanna att jag också var duktig på att baka bullar, så nu är det upp till bevis!



Sen är jag rätt duktig på att visa andra bullar, här lyckas dock inte carro få med dom på bild. ;) Tur var väll det..

image203

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0