Kärlek till min familj!!

Det här är bara roligt för mig, för det är min familj, men jag skrattade lite så där lagomt, och snart ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till dårhuset.. Ååå va jag älskar dom. Dom Min familj!! syrran, mamma och pappa & lilla damp katten thilly.


Snott den från systers blogg..


Sofia: Pappa, pappa! Kan jag få lite äppeljuice?
Pappa: Neeeej, då måste jag ju blanda nytt.
Sofia: Ja? .....snäääälla.
Pappa: Ja men okej då.

Efter ett tag kommer pappa in med min äppeljuice.
Mamma: Jag skulle vilja ha lite kaffe jag.

Efter ett tag kommer pappa in med hennes kaffe.
Sofia: Vi kanske skulle anställa dig på heltid?

Pappsen kniper ihop ena ögat, laddar ett låssasgevär, riktar den mot mig och skjuter av. Ja, han låter också. Han gör sedan en snabb snurrande rörelse med ena handen och försvinner ut genom dörröppningen.

"Va?" skriker jag frågande efter honom "vad var det där för sablands snurrande?!"
Pappa, uppgivet: Men det var ju du som flög iväg. Såg du inte det? Såg du inte att det var en hagelbössa? Pang ?

Han gör rörelsen igen. Fortfarande uppgiven.

Nej nu är det jag som ska pallra mig iväg hemåt, i morron är det jag som ska jobba..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0