Idol, Ikea, Fest och Farmor.

Hej å Hå.. Blev bjuden på mat i fredags hos madde.. Hon var barnvakt åt sina syskon och jag å carro gjorde henne sällskap. Såg idol och åt jätte god mat! Tack så mycket!!

Lördagen spenderade jag som alla andra svenssons en löningshelg, PÅ IKEA.. Dumt, men jag var rätt lugn endå. Inga psykbryt, eller ja förutom en gubbe som felparkera, som jag blev liiite irriterad på. Parkering förbjuden stod det, och gubbe plus fru kör in och parkerar. Illa.. Syrran och jag sucka & ruska på huvudet. Syster visa skylten och gubben bara mummla.. Dåå kunde jag inte hålla tyst längre. SVENSSON I ETT NÖTSKAL.. Fick han höra både en och två gånger..

Jaja..det blev ett rumsbord i alla fall, jätte nöjd! och ett litet nattduksbord på hjul, vita hissgardiner, en tjockt drapperi till hallen, stång och prydnadsgrejjer.. dvs. Små blommor och blockljus. Ååå allt det där fick jag för 1300kr. Riktigt stolt faktiskt!! Sen blev det en vända på max.. Kycklingmål klassic TVÅ gånger på en vecka, men oj så gott!!

Sen gubbfest för henke.. Eller ja, halvvägs till gubbe, Super kul fest, tiden gick alldeles, alldeles för fort. Kom hem vid fyra, åkte vid sex tiden, endå kändes det för kort..
Jenni hade fixat och donat, och lekarna var super roliga. Heeelt nöjd. Men nu är det jag som SKA bli nykter!!

Måste bli så, min kropp orkar inte mer procent än 0,25 !! MAX!!

Sen blev det att besöka farmor i jobsbo.. Hon hade inte sett röken av mig på alldeles förlänge!

På onsdag är det jag som börjar att jobba.. weeeee!! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0