Helg.

Halloo, helgen har varit braaa!

Fredagen låg jag i soffan med kuss och käka godis och chips, å såg idol.

Lördagen hade jag super ont i huvudet mest hela dagen. Städade en hel massa, sen kom madde med en kebbab sallad och det blev vin drickandes. Ansi lyckades vi också övertala, men hon kom inte förns 21.40..! Sen gick vi på grand, och där hade vi super tur, Ansi kände idol Anastacias & Patricias turne ledare, så vi fick gå in gratis, sparade in 120 kr, plus att dom hade fri bar, så vi fick dricka.. Dom var super trevliga, och det var kul att få höra lite hur det är bortom alla kameror och pr. Dansade en hel hel, och hade det allmänt kul, madde såg jag dock inte röken av. hehe.. Blev lite inspirerad av ansis kompis sussie i alla fall, shit vilken drivande människa. Lite av den gooen skulle nog jag behöva.

Söndagen spenderade jag i kupolen med mig själv, hittade ett par svarta jeans! Jag som verkligen behövde ett par! Gått byxlös ett bra tag nu, mode missat rejält också med kjol, leggings, OCH snekers. Såå kan man bara inte se ut, haha, å inte vinterjacka till det! Kaatastroof! Nu behöver jag bara ett par vinterskor.

Fick reda på idag att jag får lön endå!! Gissa om jag blev glad!! Det dras 2800 kr från mitt konto på fredag, å då har jag precis fått in pengarna. hihi.

Jag är sugen på att åka upp till sälen och höstmysa, gå långa promenader, mysa runt i fjällmiljön och äta god mat. Dricka lite vin, Bara vara. En kaffe kopp med nybakta bullar i sälen kyrkan, guud va gott! VILL, NU!!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0