FRÅGOR!!

Carro ville att jag skulle göra lika dant som henne, och fylla i dessa frågor, så visst här kommer svaren!


3 saker jag skäms för:

* Hmm, först och främst är det mina armar, dom är sjukt stora och sladdriga.
* Sen lär det nog bli min vikt, jag vill bli smalare.
* Och tredje svaret får det nog bli att jag är alldeles för dålig att höra av mig till folk, mina vänner!!

3 saker jag är stolt över:

* Jag är stolt över min utstrålning. Fått höra att jag har en väldig bra sådan.
* Mitt körkort, helt klart.
* Att jag tagit tag i träningen igen.

3 saker jag vill göra nästa år:


* Resa helt klart, så himla härligt, oavsett om det blir en vanlig charter eller något längre resemål. Bara jag får komma till en varm plats och njuta av livet.
* Jaa samma ämne, jag har aldrig varit till London, och det är verkligen en stad jag skulle vilja se.
* Åå sen samma som carro, nå min målvikt, och hålla den.

3 händelser detta år som jag aldrig kommer glömma:

* Grekland med mamma, det var super mysigt, och vi lärde känna varandra på ett annat plan.
* Jaa självklart Turkiet resan också!! Med Carro, Jerry, Fredde, Kattis och Madde. Den var underbar.
* Min flytt till min lilla älskade lägenhet.

3 saker jag inte kan klara vardagen utan:


* Jag kan klara mej utan, men jag vill inte! KAFFE!!
* Hehe, å för att vara praktisk, mina linser så klart!
* Ett leende och några skratt, tråkigt skulle det bli annars!

3 personer jag avundas:

* Syrran! Hon är kämpar så jävligt med allt, hon har en sån enorm vilja och kraft. Sen avundas jag verkligen hennes konstnärliga  & tekniska sida, den har ju inte jag direkt! Hon är grym på att rika och måla, har ider, fantasi och kan ta snygga bilder.
* Sen får det bli personer i min närhet som pluggar. Men framförallt Carro och Kattis som pluggar/ pluggat så himla länge. Har orker och viljan att utbilda sig och verkligen vill bli något. Mål och drömmar!
* Ansi, Ja det får bli ansi, för att hon alltid trott på sig själv, trots elaka människor och mobbing, Förlåt jag ska inte utlämna dej helt. Men du är verkligen ett bevis på att man kommer långt bara man tror på sig själv, och vågar!!


3 personer jag utmanar att göra en liknande lista:

* Syster
* Kattis
* Jaa inte carro då eftersom hon gjort den, och inte madde då eftersom hon också blev utmanad att göra en av carro. Såå jaa, gärna nån med blogg, som jag kan få läsa. Hmm. Det får bli du Isabella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0