Yr i Bollen.

Jag har nog här med utnämt mig själv till världens vimsigaste person. Vet inte om jag har en inre stress eller vad sjutton jag håller på med.. Jag glömmer allt, klantar mig och grejjar.
Varenda gång jag ska träna så glömmer jag alltid nått, kortet, t-shirten, byxorna.. sist glömde jag kvar skorna.. ja alltid är det något, är nog redan helt ö-känd i receptionen.. =)

I går när jag kom till jobbet parkerade jag bilen på framsidan av huset, När det sedan var dags att åka hem, jaa då stod jag vid en röd bil och försökte komma in, Hallå sen när hade jag en röd bil? Jaa just det jaa. Efter lunchen parkerade jag ju bilen på BAK sidan av kommun huset. BRA Anna.. Var bara å springa igenom huset, och DÄR stod min silvergråa bil. =) Sen var jag stressad som sjutton och skulle hämta syster, hon stod vid solhöjden, lyckades dock åka förbi henne, Hann tänka... undra varför den där människan står där i regnet, och fortsätter vidare upp för att hämta syster på berget. Yee. Syster ringer.. Vaa FAAN åker du förbi mig, DU KOLLADE ju på mig!!

Bra nu känner man inte ens igen sin egen syster...

Drack blåbärsshake på jobbet också, satt i receptionen och var allmänt glad. Hm Men det skulle jag inte ha varit, för jag hade nämligen ILL LILA läppar.. Gerd påpekade det lite snällt när det var dags att gå hem. Fan. där hade jag suttit med ett hån flin ala lila.. Heeelt yr!

Skulle föressten svara i hansfreen nyss, det gick inge vidare då jag svarade MEN hansfreen låg på bordet.. Yeeh. kände mig något dum! Inte konstigt att jag inte hörde vad hon i andra luren sa ... =)

Tror jag ska dra täcket över huvudet. Va ju tvungen att gå upp vid sex i morse, guuud så jobbigt.
Hehe. visst då madde.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0