Yeaah.

Gårdagen blev verkligen lyckad, jag stoor njöt, och tjöt hahaha. Av sällskapet!!

Åkte hemifrån mamma och pappa på lördag eftermiddag, blev att jag stannade fredagen i alla fall..! Vi beställde pizza, och jag å mamma grät över maj, och allt. Såg idol och blev glada igen, för att sedan bli arga. Många känslor under en å samma helg.. Promenerade också ner till kyrkogården och såg på alla blommor, fällde en del tårar.

Men vinterpromenad i friska luften, kan det bli bättre?

Sen stressade jag hem, in på sko affären 13.55 för att köpa skor, hem, duscha, fixa, städa, sen ner på willys för handling, hem och laga bulgur sallad och fatjita kyckling, Blev faktiskt riktigt gott!! å så fixade jag i ordning mej, seen kom Carro, Kattis, Jenni, och johannes. Ååå jag fick inflyttningspresenter, VÄRLDENS BÄSTA!! Blev sjuukt glad, Av Carro & Kattis fick jag ett rosapanten sett, så jag kunde leka bartender och göra rosapantern. SJUKT roligt, fick en flaska likör 43, en flaska sånt där rött (gredalin?) , mjölk, och väärldens coolaste vodka flaska, med såånna där disko glas utanpå, sånt som en disco kula är gjord av, verkligen super häftig..

Blev så överasskad och såå himla glaad! & av jenni fick jag en sån där cool tjej hammare, också jätte häftig, lila blommor var det på den, och flera verktyg i en å samma hammare! Hur bra som helst, fick ju en skruv låda av patrik föut, så nu har jag verktyg så jag klarar mig i alla situationer.. hihihii...

Blev rosa pantern för heela slantern, vet inte hur många jag drack, med 3 liter mjölk försvann, så det lär ju ha blivit en del, Åå 1 liter vin, åå lite till, Sjukt mycket, Men jag hade sjukt kul också, åå vi hade så mycket att prata om så vi kom inte ner på stan förns 01.30.. hehe. Så inget grand här inte, huur sköönt som helst. Var bara ner sista 20 min.. =) Drack en rosa panter när jag kom hem också.. HMM.. så ni kan jue bara täänka er HUR pigg jag varit i dag.. Gick över till jenni nyss, åå hon mådde liika dåligt. Hehe..

Låg på farmors soffan under näsat hela tiden jag var där.. Hmm.. =) Fikat där, och fikat vid jenni nyss.. åå Käkat fläskfilé m, klyftpotatis och beea i dag. INGEN nyttig helg alltså.. Åå natur godis i dag i soffan.. Men vaa faaan.

I morron kan jag va död, så jag har njuuutigt i helgen. satan..! Alla känslor har fått spelats ut.. Nu är jag sjuukt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0