Trött på att va.... ***

image240

Fet & Lycklig..

Hehe.. Neej.. men det skulle sitta fiint med ett viktras på si så däär 10- 15 kilo.. Åå vältränade armar!
Varit ute på en promenad med mamma nyss, suuper skönt. Varje gång tänker jag..

Varför gör man inte det här oftare?? Såg ni en vandrande reflex utanför fönstret? Jaa då var det jag.. hehe..
Vaa ordentlig och satt på mig en reflex väst.. klagar ju satan på alla idioter som bara går över övergångsstället, och litar på att man ser dom utan en enda reflex..


Skit svårt ibland...Sätt på er reflex..!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker du är jättefin. Du har så himla fin hårfärg..jag är sugen på attt färga håret så..!

2007-11-19 @ 09:51:25
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0