Titt Ut, Titt hiit!

                                         


Helgens bilder, Bilderna visar dock inte hur jag känner mig, jag ser ju rätt bra ut på dom, känner mej dock skit ful just nu.. Men jag ska väll tänka som johanna en gång sa.. Men Anna, du kunde ju ha föds ful, tänk så i stället. Så man kanske ska tänka positivt, fast just nu är jag rätt ful, hehehe.. har vääärldens värsta finn attack, ALL sprit och onyttigt i helgen kanske??

Åå Helgen var verkligen riktigt lyckad, hade så himla trevligt, & jag är så glad att det inte var nån stressad människa som promt skulle till grand..som var där.. Guud, vi drack en hel del och pratade en massa skit, och det var riktigt, riktigt trevligt.

I dag har jag tränat, och ska kanske, kanske, om jag orkar baka pepparkakor.. hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0