Morot.

Okej, okej, jag kan väll erkänna att jag äter toppen på moroten då.. Bara av en anledning!! Man ska bli mer attraktiv i det motsatta könets ögon.. Hahahahaha...

Sa det till mara för några veckor sedan när jag stod och käka morot, Hon tittade bara konstigt på mig.
Undra varför..?? hehehe...

Vart på gymmet idag med. Mån, ons och tors.. Känns bra, men jag var inge peppad alls i dag, Men det blev trotts det 60 min på springbandet. Så jag är nööjd!

Vill looosa 10 kilo nu på en gång, så det är roooligt att köpa kläder!! Just nu hittar jag ingenting, verkligen ingenting!!

Blää nu ska jag äta en morot.

Kommentarer
Postat av: Minna

fin design =)

2007-11-22 @ 17:24:02
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0