Kkkallt...!

Psykbrytet har lagt sig lite..

Varit och fått utlopp för en del känslor på gymmet.. var super skönt, att få svettas lite.. sen låg jag i massage maskinen i 20 minuter.. Mmm. behövdes.. Damen som stod utanför såg inte lika glad ut, men det skiiter jag i.. !Nyss duschat och ätit fajita rullar, Mums.

Är pank som en liten kyrkrotta.. Och det är alldeles för mycket månad kvar..
400 kr äger jag.. Men den 16 kommer det lön från iss... tre dagar, men endå!! Det är alltid nått!
Behöver bensin, nästan heeelt slut, behöver varma sockor, burr va kallt det har gått och blivit, en vinterjacka, ett par vantar som man kan köra bil med, alltså inte snowboard vantar.. Provade och det var inte att rekomendera.. =/ Åå så behöver jag ett par varma vinter skor/stövlar, jaa nått att sätta på fötterna..

Imorron blir det att jobba, sen fika hos maria!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0