Huvudlöss.

Hehe.. I dag har det kliat ovanligt mycke i håret, irriterande tänkte jag, men inbillning!!

Åkte hem från jobbet, bryggde kaffe, käkade smörgås och kröp ner i soffan.. Kliade fortfarande, stack till på ett ställe, åå där på mitt finger under nageln, hehe.. ja där satt det en lus & sprattlade... EN LUS...!
Jaa egentligen kunde jag inte bry mig mindre, hehe.. lite roligt är det endå.. Anna, 22, snart 23 år har löss..

Inge träning för min del NEJ.. Mamma kom och det blev till att gå på upptäcksfärd i lilla Annas hår. Men neeeeej där fanns ingen mer lus.. Tittade upp på internet så det verkligen va en sprattlande lus.. åå Jaa det var det..!

HELT säker!!

Anna lekte nämligen med en lite söt tjej på 7 år i lördags och tidigare i veckan.. Åå vi gosade och kramades och busade. Och hon hade haft löss, MEN behandlat det, såå JA, en lite rackare har överlevt och krypigt över till mitt hår, undra just hur länge den har funnits där.. Hmm. Riktig frääsching jag... hehe..

Alltså det är verkligen 1 på miljonen.. åå jag lyckas! Borde heelt klart köpa en lott i morron..
Hela hennes familj har klarat sig utan!! MEN inte Anna... hehehe..

Det enda dryyga är att schampot kostar 250 kr!! Fyyy va DYRT!!. För en LUS lixom.. !
Och tur var väll att jag är ledig i morron från jobbet, annars hade det kunnat blivit en dyr historia.. hehe..

 Lus Hane         Lus Hona


Jajaja, jag vet att jag kanske går lite för långt nu.. Men lite coola bilder va?
Och jag hävdar bestämt att jag hade en hanne.


Kommentarer
Postat av: Carro

Va fan kallar du mig! Lus Hane! Jävla sätt..:P

2007-11-20 @ 22:26:46
URL: http://Hane.blogg.se
Postat av: anna

Anna säger:
du är för jävla dryg och kliar mig hela tiden just nu!
Caroline - hane.blogg.se säger:
jaså.. kanske har släktingar på besök då..
Anna säger:
jaaa, usch, typ kusiner eller nå liknande.. =/
Caroline - hane.blogg.se säger:
hehe ja nått sånt.. fan det kliar i mitt hår nu!!1
Anna säger:
hehehe.. en hane på en hane.. Nej nånting säger mig att det blir FEL!!
Caroline - hane.blogg.se säger:
hehe ja mycket fel, på 2 sätt
Anna säger:
hahahaha.. jaaa.

2007-11-20 @ 23:06:50
Postat av: Sofia

haha usch, ja du har iaf inte så många att de kryper på kläderna ;)

2007-11-20 @ 23:25:13
URL: http://plastsak.blogg.se
Postat av: Emma

uuuuuuuhh..jag lider med dig! Jag fick löss 2 ggr samma sommar, för 3 år sen ungefär..det var hemskt!!

2007-11-21 @ 10:01:27
URL: http://veloouria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0