Tyck om mig!

Jag är rastlös, vet inte varför, borde inte va det, inte alls faktiskt, Nu är är första gången sen i onsdags, som jag ens haft tid att sätta mig i soffan och skriva. Var till borlänge två gånger igår, först jobb, sen gick jag blodomloppet. haha. jag fick medalj, picknickkorg och t-shirt. (5 km) men det gav inte speciellt mycket, 2700 st startande så det gick liiite segt, så jag sprang 3 km när jag kom hem. stålt!! Åå i dag har jag varit på oriflame avslut, goood mat och två glas vitt vin. =) endå rastlööös. Fick tre nya grejer också, kräm, duschkräm och skrubb, liktade sommar!! mums. tänk kokos..

Jag jobbade sista dagen idag, egentligen, men jag ska jobba måndag också. Stackars Lina ville inte va ensam å slita på ornäs, förståligt. Men sen får det va nog. Vill vara ledig, så jag blir ledig, i nästan två veckor. =)
Shit i dag har jag varit helt virrig också, det börja med att jag körde in i en stor trotoarkant i morse, sen fortsatte jag heela dagen, helt knäpp. Känner det nu också, jag är väll egentligen inte rastlös jag är väll trött. Men jag vill så mycket nu. Jag har en massa energi som jag vill lägga på nått vettigt. Nått bra! Kände det i onsdags också, då åkte jag till ÖB och köpte fotoalbum, snygga svarta som jag skrev med guldpenna i. Just bara för att jag måste ha något att göra. Sen fikade jag med syster på cafet. Dom hade fått det riktigt fint där inne.

Ja i mitt virrande idag skulle jag förklara för lina att jag åt sallad till lunch i går, men det blev. Jag ät lunch till sallad. Något annat upptar mina tankar, så jag är lite borta. vad det är vet jag nog inte riktigt själv. allmänt fundersam bara.
Jag å Lina lunchade i dag. blev sallad som förra gången, den är och rekomendera. station i borlänge säger jag bara. Grymt god chili kycklingsallad!

Åter till min rastlöshet, jag vill flytta, jag vill inreda, jag vill lägga all min energi på att måla och fixa. Jag vill köpa möbler, världens finaste soffa. Nu när jag är och shoppar så vill jag bara köpa saker till lägenhetern jag inte har. Så det känns som det är dags, inte bara säga att jag ska flytta, utan nu känns det! Men jag hinner kanske ändra mej, det vet man aldrig. Vill ju åka i väg i vinter igen, blir så rastlös av att va hemma. Men endå vill jag ha en lägenhet NU! Sen vill jag börja träna. Så himla skönt!

I morron vet jag inte vad jag ska hitta på, syster vill att jag ska åka upp med henne till stan, och ansi ville att jag skulle komma dit och ta en fika. Men man hinner väll allt när man heter anna. Som helt plötsligt har blivit energisk, och rastlös. Allt samtidigt heter det helt plötsligt. Å tradition börjar det bli att åka och kolla ansis hus varje lördag, alltid har dom gjort nått nytt. Just nu är det datarummet som tapetseras, kommer bli så grymt fint litet hus det där.

I morron lördag, sista minuten nån?

Midsommar nästa helg, vet fortfarande inte riktigt vad jag ska ta och göra. bör ju bestämma mig.
TVå alternativ på fredagen som jag skrev förut, och ett på lördagen. får se, får se..

Kattis har flyttat också, måste åka upp till henne å hälsa på!

Nej dags för sov time! tyck om mej är du snäll. =)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0