Sluta aldrig å överraska

Ont i magen så till den mildaste grad. Hehe. skriver man så, Jag har i alla fall jätte ont, och jag vet inte vaför. Men vem kan klaga när vi har fått sånt otroligt fint väder? Ja då är det lite svårt faktiskt, men jag lyckades inte ta mig till jobbet. Och tur var väll det, för magen är värre än vad den var i går. Jag och mamma var på bilbingo i går, pansionärs aktiviteter jag vet. Men kul är det, trotts att jag inte blev miljonär. ;)

Kom på vad pappa gjorde i helgen, och jag måste bara skriva ner det, han slutar aldrig och överraska! Han kom hem till mamma och sa att han köpt en ros på marknaden, men att han inte orkat släpa på den, så han stack ner den i marken! hehe. är det typiskt min pappa eller är det. Han sa att det i alla fall var tanken som räknades.
Det är de ju egentligen, men nog skulle jag bli glad om tanken blev till en ros som jag fick titta på. ;)

Jag har solat lite i dag, helt underbart skönt är de ju. Men en pool skulle inte va helt fel. Är ju så skönt när man kommer upp helt blöt, och torkar i solen! Bör införskaffa en!

Undra om det är varmt i vattnet? Jag hade stora planer på att åka och bada i går. Satt nämligen i bilen helt blöt av svett, frääscht! nej. Men det funkade inge bra, för bensinen i min bil tog slut! Så jag fick vänta på att pappa skulle komma hem och fixa! =) men i morron kanske.. Då blir det nog första doppet i sjön.. är nog ganska kallt skulle jag tro. Men det återstår och se.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

NY VECKA = NY OMRÖSTNING!
Kolla in TheGuide för tips och recensioner och annat kul :-)

2007-06-05 @ 15:30:32
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0