Midsommar!

Hej och hå, vilken midsommar. tre dagars fylla, illa, vågar jag säga att jag är 22 år. Nej, vi glömmer det, jag har varit en oansvarig liten skit unge i helgen, druckit runt fyra flaskor vin, plus öl och snaps. Men så jävla kul jag har haft då. Carros sommarstuga, på lilla rådos. Så jävla kul! Snapsvisor, ca 20 personer, varav 6 tjejer resten jerrys kill kompisar, stripshower, grilla och bara ha det grymt jävla kul! Behövde verkligen den här helgen, det har varit helt sjuk roligt, dock lite ångest i dag då.. Men men, jag är ju ung nu, är det inte så. Hehe. kommer aldrig glömma båtturen heller, med jhonny, jerry och martin. Helt sjukt, oansvarigt ja, att sätta mig i en båt med någon som inte är helt nykter, men annars hade jag fått simma i land och vem vill de. Båtturen var kanske mindra rolig när jag just satt där, jerry gjorde ju allt annat än å köra båt, och jhonny hängde ut ur hela båten och spydde. Men det hindrade inte honom från att dricka mellan turerna. Shit fattar inte hur dom orkar. Glömmer den båtresan gör jag då inte, midsommar och regn. Bada gjorde jag också halv fyra i lördags morse, ganska skönt faktiskt. Bada gjorde även henriks telefon som jag stod och höll i på bryggan, Ops. Dock inte mitt fel, det var faktiskt en full jossan som slog den ur mina händer. Plopp. så låg den i vattnet, stackars hesso. Ny var den också. Illa. Ja man kan nog säga att jag hade en äkta svensk midsommar, med underbara vänner, sill, snaps, och jordgubbar. Sommarstuga och sjön. Och det obligatioriska regnet. Ingenting kunde ha varit bättre tack carro, tack madde. tack johanna, va kul att du var med också!

Vill skriva mer, men det känns som om jag har lite brottom, ska nämligen åka till stockholm om en timme. I fin form. Hehe. Jag ska på grönan i morron, och på tisdag blir det shopping på stan. =)     
       
  Fler bilder kommer på tisdag eller onsdag, när jag är hemma från stockholm igen och fått dom. Ett smak prov fick du i alla fall. Snodde dom från maddes blogg.

I morron ska jag åka karusell. KUL! Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0