Hey.

Tjola hopp tjola hej. Då har jag varit i stockholm då. trevlisch.. men om man endå hade den lägenhetern..! Pappa bli rik och köp en lägenhet åt mej, gärna i innestan! gamlastan vore också okej. ;) Varit på grönan å åkt karusell har jag också gjort, snurr snurr.. roligast helt klart. Å vi fick åka två gånger, för musiken krångla första gången, gissa om jag blev snurrig. Kul var det. Shopping på stan, blev inga stora fynd för min del, jag har gått och blivit tråkig och kräsen. Eller också är det väll inte så att det är lätt att shoppa i stockholm. Jag hittar nästan aldrig nånting. chokladpraliner, mat och ett puder blev det. Men bränner pengar gör man endå. allt kostar. Men jag har bestämmt mig för att bli lite snål, eller ja försöka. Det är ju så svårt.. Jag som alltid handlar nånting, sallad hit och sallad dit, ramlösa och tidningar, choklad.. det är jag expert på att handla.

Åt jätte god pizza på grönalund, tacco pizza.. Mm. Anna som älskar taccos. =) å på pizza! perfekt!

Sitter å väntar på korten från carro, sedan midsommar.. Kul..kul..
Ludvika festen till helgen, inte speciellt sugen faktiskt.. Det skulle va jag och carro i karusellerna då. Det var grymt kul förra året! Annars vet jag inte riktigt vad l-a festen har att erbjuda.. Brukar va kul, men jag ska ju sluta dricka är det tänkt, i alla fall några veckor..

Jag och syster ensama heela nästa vecka, mammsen och pappsen på semester, ska bli sköönt!! Välkommen hem till mej å hälsa på. =)

Tråkigt väder idag, så jag har sett en film, å så har jag fikat med Ansi. I morron ska jag fika med Nordin. Lääänge sedan man träffa henne, ska bli kul!

Här är några kort sen midsommar i alla fall.

 

Roligare än så här blir det inte!! Årets fest! TACK Carro!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hehe japp grym på att fixa bra fester vettu.. Bara för att jag är där som det blir så skoj..;)

2007-06-27 @ 23:40:40
URL: http://hane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0