Drakbåten.

Har varit i ludvika med carro, tyckte att systemet i stan kändes som ett säkrare kort än i smb.
Det var säkert packat med galna alkoliserade smebackare. Hehe. jag är också en smebackare men endå.
Sen åkte vi till ansi och hälsade på, heelt sjukt att hon har hus! men jag vet inte jag om 450 000 i lån känns så lockande! Dock ett eget boende och inreda.. längtar sååå! Åå huset kommer att bli superfint när det är klart!
(visste inte att ansi hade så bra smak) Med risk för att låta elak, men med tanke på hennes förra lägenhet. Fast det är ju skillnad, nu är dom två, med fasta inkomster. Önskar dem all lycka!

Jaa själv ska man ner och supa skallen i bitar och bor fortfarande hemma. *skrattar* inte riktigt så va. Men man undrar ju när jag själv ska ta tag i å bli vuxen. Fast jag ska bli en rolig vuxen!

Hoppas kvällen blir skit bra! Vi ska sitta ute, och njuta av att sommaren är på väg! Å förhoppningsvis ha en riktigt rolig kväll..

Fast egentligen är alla smebackare och massa sprit och öltält en stor katastrof!. Fylla och bråk, kallas det.
Hoppas det blir ganska lugnt endå, å att alla är glada i stället. Jag och carro var ner en sväng och gick med jerry och fredrik. Carro och jerry köpte heliumballonger och drog i sig. hehe. det var kul!

Nu ska jag gå och leta på nå kläder och sätta på mig, vet inte vad det får bli, svarta jeans och en gul t-shirt tror jag, men det kan lika gärna bli nått av mina nya linnen, och svarta jeans kjolen, med leggins. Borde ju visa bena lite medans dom ser fräscht bruna ut. =) Mmm. jag ska drick vin! Det var ett tag sen nu! gott! I alla fall två veckor sen. Vitt vin är bra gott! å sen en is kall bacardi breeser lime! Minnen från lofsdalen..! Iskall på terassen, solen och nötter.

Nej jag ska njuta vidare av mitt liv, medans det är på topp. det kan dala snabbt! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0