Is This The Best I Can Be?



Fredag, sköönt att få ledigt..! Slapp middag, eller sköönt avslappnad middag med carro, katt och madde på coco thai.. i L-a. Hehe, var meningen att vi skulle ta chaina town, men där var det ju polis pådrag och bomb hot.

Madde till carro och kattis, japp välkommen hem till 0240 - Det är här det händer!
haha.. usch jag tycker inte om uttrycket.. Men det var klock rent... måste bara säga det.
Åt jätte god mat, kycklingfilé m, curry, cocos mjölk och jordnötter. Super gott. Dom andra drack öl, men jag körde ju, å jag ska ju inte dricka! Varit nykter i tre veckor nu! Men en kall öl, det såg braaa gott ut. Men min kropp tackar mej nog. Fast jag har aldrig haft sååå mycket finnar i pannan som jag haft den senaste tiden. FY faaan! Men dom börjar att försvinna nu, hoppas jag, tack för dee, inte speciellt frääscht! Men det är väll alla gifter som är på väg ut ur kroppen.

Frågan är om jag ska dricka i morron, carro och katt vill de. Men nej jag vet inte. Känns som om jag vill va nykter.

Har grymt ont i mina axlar om jag får klaga, dom behöver verkligen massage. Det gör så ont så det känns som om musklerna krampar, så jag skakar bak på ryggen och axlarna. Skit mysko, åå då blir jag och hyperventilera av nån konstig anledning, känns som om jag inte får luft, å då får jag stickningar i armarna. Knäppt va. Det värsta som finns är när man inte kan ta djupa andetag. usch.

I morron blir det, å göra hårinpackning och raka bena! åå kanske en ansiktsmask och målade naglar.
Behöver det, verkligen.. kännt mig ful och ofräsch heela veckan, det kan vi tacka finnarna för, delvis.

Sen har jag väll inte sovit speciellt mycke, blir lite för lite varje natt, åå så är jag skit trött sen, somnar tillochmed varje lunch, heeelt sjukt.

Neeej, nu ska jag gå och göra just det, sooova. Puss å god natt.


Is This The Best I can Be?

Kommentarer
Postat av: Jonas

Klart att du ska dricka idag (lördag). Detta tjat om nykterhet och att det är bra för din kropp är rena rama löjan. Ditt system behöver sprit som en bil behöver bensin, annars fungerar vi inte.
Så korka upp vinflaskan och ta en sväng till storstan, jag kommer vara där.
Is this the best you can be......HELL NO

2007-07-28 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0