Helgen.

Pannkakor hos mormor och morfar i dag! Mormors pankakor är dom bästa. Super goda! Helgen har varit bra. Sista helgen som ledig, haft två veckor nu. I morron är det jag som börjar nya jobbet som telefonist. ;)

I fredags, var jag ut med Ansi på l-a festen. Var på grillfest först i nya huset, trevligt. Synd att carro var sjuk bara å inte hängde med ut. Men kvällen blev vad jag ville att den skulle bli.

I går var jag schafför, så skönt att vakna idag å veta att man är pigg, förutom förkylningen då. =)
Var på trägårn nykter, och det var riktigt kul. Kattis va med ut! å vi var hos madde på förfest.

Klantig har jag också varit, det enda jag skulle ta med mig till ansi, var en sallad, å vad gör anna. Jo hon ställer salladen på biltaket.. =) Hmm, gissa hur det gick, Jo Anna fixa gatufest för alla kråkor och fiskmåsar. Jaja, dom älskade i allafall mig, för en kväll!

Sen skulle jag tanka igår, och HUR gick det då, inge vidare faktiskt, atomaten tog mina pengar, å Anna fick inte det utbyte hon ville ha. Bensiiiin! Nej, sen skulle katt prova, å atomaten gjorde samma sak igen. Stole our money! Vidare till ok i stället, å där försökte Anna tanka med maistro kort, vilket inte heller gick så bra. =) En timme senare, fick hon äntligen sin bensin. Illa.. Jag ska helt enkelt inte tanka!

Sen tog jag väll M+P´s bil, å vad händer jo varningslampan för krock kudden lyser!?

Nej nu väntar pannkakor, och besök hos mormor och morfar. Puss!


Kommentarer
Postat av: Carro

Väl stavas med ett L Anna..:D

2007-07-01 @ 18:20:16
URL: http://hane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0