Din nummer 1 !!

Det finns nån som älskar mig gränslöst, nån som älskar att mysa med mig, gärna mycke och länge.
Ååå hon älskar mej precis som jag är. Biter mig gör hon också. Hon heter thilly å är världens sötaste och gooaste katt. Idag har jag å mammat letat på trägården och i skogen efter henne, ropat och lockat med mat. Hehe.. Tills pappa kom ut och frågade va vi höll på med.
-Thilly står ju i hallen. ehh. gissa om jag och mamma kände oss dumma. haha. fast det gjorde inge.. Thilly var ju tillbaka, fast hon aldrig varit borta..

Jag är en tönt förresten.. bilraggare.. haha. eller liv på paus eller nått. Nej men jag har umgåts med katt, å vi har haft det jätte trevligt. Men sen när jag åker därifrån, kan jag bara inte låta bli att åka ner på byn och kolla runt. RASTLÖS..eller kanske lite pucko..ge mej en pojkvän i stället, nån jag kan leka med, nån som vill va med mig hela tiden! En kompis som vill leka med mej jämt! När inte mina flickor har tid för mej. =)

Jag behöver det nu känner jag.. Det är tråkigt när man börjar bli vuxen å alla är borta, eller inte borta, men skaffat pojkvänner, jobb, plugg, hus!? egna liv..jaa allt, å inte har samma tid för mig längre. hehe.. neej jag behöver nån som har tid å va en del av mitt liv. nån som prioriterar att va med mej. ;) åå det kanske är just det man har pojkvänner till. Har nog inte fattat det förns nu. Men det är väll så, en pojkvän ska va lika rolig som dina andra kompisar, som du alltid vill va med..

Åå han ska alltid finnas där när du vill hitta på saker! Nån man slipper boka in i kalendern, att jaa men vi kan träffas, HAN är å spelar fotboll, eller ja vi kan fika när HAN spelar poker. (förlåt) hehe, känn dej inte allt för träffad...Men nån som har tid för mej, för att han vill va med mig, och inte när förstahandsvalet, (pojkvänen) ska göra annat.

Jag vill vara prioritet nummer ett! Jag vill, jag vill..

Bara ha nån, nej nu sticker vi och fikar, eller nej vi drar till stockholm över helgen, eller nej nu åker vi och badar.

Inte nån, hej ska vi göra det och det idag, nähä du kan inte, hmm. vem ska man då ringa....

Hehe. nog om det, nu ska jag gå och krama kudden, svara på ett sms, och sen sooova.


     Thilly å jag har lika intressen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0