Snart kommer tomten.

Skrivkrampen håller i sig.. Jag har heelt enkelt tröttnat lite på min blogg just för tillfället..
Men jag måste bara nämna Falun och en riktigt bra helg hos carro. Tillsammans med carro, kattis, madde och björn, å helena och jonas på en halva också. Men det blev en riktigt lyckad kväll, och det var riktigt skönt att få spendera helgen där. Och jag är mer än nöjd med våran mys söndag. Beställning av mat, slapp framför tvn, och bara en helt underbar sällskaplig söndag.. Satt och halvsov hem på tåget, men med leende på läpparna.

Hoppas såå mycket att dom hittar en helg i februari, mars och kommer upp å hälsar på mej i sälen!!

Va nyss ut med syrran på en lite promenad, kände att kroppen behövde det efter all, mat och alkohol. Det var riktigt uppfriskande och skönt, Ska snart gå och sova..

Snart kommer tomten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0