Pussel, starka viljor, jul och American Idol.

Kollar på american idol, och försöker pussla ihop kvällen så den blir vad alla önskar... Men vem sa att jag var tomten??
Men det är lite svårt.. Nu blir det i alla fall hemma hos carro och singstar, och det är jag nöjd med..
Det är väll att umgås som är det viktigaste inte att få som man absolut vill, eller VART vi ska vara..
Blir så matt, orkar inte längre.. Skit samma.. Nu blev det inte fest hos mej, utan det blev smb, och det blir bra! Jag vill bara umgås och ha så kul som möjligt! Göra mej fiin, och njuta av en kväll med mina vänner innan jag åker, krogen, och alla killar kan dra åt helvete.. så bränd blev jag föressten inte. Inte nått jag vill erkänna i alla fall.. ;)  hej då, nu drar jag till sälen...

Men av att kolla på alla jävla pucko idioter i american idol, så förstår jag varför världen är som den är.
Vissa av oss har ju en hjärna som en ko.. Hallå? Självinsikt..

Neej, för att inte få det här och låta som ett allt för negativt inlägg, så låter jag bli att överanalysera allt.

Starka viljor säger jag bara. Ett glas vin löser allt just nu tror alko anna.. Det får bli mina sista ord för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0