Lucia, Julbord, glögg och lussebullar.

Tjoo haa.. sääänk luciaa. säänk luciaa. åå Ifo är dumma, säänk lucia, sänk lucia! Hahaha.
Nej dåå. Igår var jag på julbord med jobbet, Lyxigt! & Super gott! Mm. och idag har det varit lucia firande.. Hehe. Kommunalrådet själv var stjärngosse och hela kansli avdelningen var lussefior och tärnor, pluss maria och helena i växeln, blev nog riktigt lyckat!!

Själv har jag kokat glögg och kunsumerat glögg i massor, två koppar kaffe, pepparkakor och lusse bulle.. MUMS!!
Ååå lekt sociala receptionens lilla sekriterare.. Gaaa. Har inte bredband längre och fyy va tråkigt det är!
Men va fan, jag får väll gloo på min gran i stället då. =)

Tidiililoo.. i tisdags var jag och fika hos ansi, snacka om fint kök! Men fatta va mycket pengar.. 15.000 för bara kaklet.. å såå blev dom inte nöjda OCH måla över det!! hehe.. Heelt sjukt, men fiint var det!!

Idag kommer mamma, mormor, morfar, syster och hanna på lusse fika hos mej.. Myys, å så får dom se min gran!!



Kommentarer
Postat av: Madelene

heej. de ligger i din brevlåda när du kommer hem..
När vi pratade sist, när jag var på gymet och du skulle ringa mig när du kom hem, la jag ut dem i bilen på en gång så de har åkt runt med mig:) men du ringde inte och jag har minne som en guldfisk. men jag lägger dit dem i em. Skulle du till Carro i helgen? jag ska nog också dit.Kan inte du ta med mitt vin och locktången då??:)

2007-12-13 @ 12:48:41
URL: http://malcho.blogg.se
Postat av: Madelene

haha gaahh det här kan vi diskutera läänge:). kommer du inte ihåg gången efter? när du ringde och gruffade på mig när jag inte kommit efter yogan (jag glömde ju det) då du skulle och fika hos din mamma när du slutat och sen när du åkte hem på kvällen skulle du höra av dig.. Jag är helt hundra.. hihi. Men sak samma. Vinet kan jag bjuda på. du får det i ränta eftersom det tog sån tid inna du fick pengar:) så det räcker med locktången..

2007-12-13 @ 13:33:11
URL: http://malcho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0