Ledig, nyår, kabbaré..

Faan det känns som om när jag väl börjar skriva så blir mina inlägg så låånga..!

Nu är jag ledig i fyra dagar i alla fall.. sen börjar det hårda livet igen.. hehe.. Jag ser nog fram i mot att åka i alla fall.. Trots att jag varit lite osäker, jobbade sista dagen med maria igår, och det kändes konstigt och tråkigt, men det var väll helt enkelt inte meningen att jag skulle sitta på röven hela våren och svara i telefon, hur mycket jag än tycker om det där jobbet, & mina jobbarkompisar.. Ska jobba sista dagen med johanna på onsdag. det kommer  va himmla sorgligt..!! Men men, jag kommer ju hem, och kanske, kanske får jag jobba i sommar... ;)

Snart är det nyår, och jag å carro ska gå på kabbaré, sen blir det feeest i uvbergsstugan!!

Ååå inge jobb till elva på kvällen, hihi.. neej jag är ledig på nyår.. Nej nu ska jag bara vara lycklig och försöka ta vara på tiden hemma.. Börja packa vore ju idé.. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0