Julmys...fika fika fika...


I dag har det varit en riktigt bra dag, jag å johanna hade det riktigt kul på jobbet, och dan bara flög iväg..! Vips var det dags att gå hem.
Hemma städade jag riktigt ordentligt, damsög i alla hörn, och pappa var här och hjäpte mig med gardinstångs upphängning. Sen kom Mamma, Inger, Gun och Jenni.. Jag hade köpt massa färskt bröd, ost och paprika.. Ååå mamma kom med en hel ostbricka med brie & grädd ost/grönmöggel åå två olika sorters skinka..
Aldrig har mackor smakat så gott sa jenni, åå det var väll ett bra utlåtande att det var gott.. Ciabatta m. tomat och brie.. MUMS... Sen blev det peppar kakor, havreflarn och glögg, mandel åå russin..

Jag å Gun drack även ett glas vin! Fick inflyttningspresenter, Två flaskor vin och en fin vit julstjärna..
Känner mej riktigt bortskämd. Tusen tack för alla inflyttningspresenter!! Jag är verkligen mer än nöjd.. Det har känts som lilla julafton så fort nåågon har kommit och hälsat på.

Av patrik fick jag Viin och verktygslåda. Av Nettis fick jag Ljus, servetter, kort och kaka.
Av Johanna och Maria fick jag en En super fin ljuslykta med doft olja, åå så hade maria bakat morotskaka!
Av Carro och kattis fick jag värsta rosapantern kittet! Super coolt! Av Jenni fick jag en tjejhammare, också super cool! Av mamma och mormor fick jag orkidér och av Gun och Inger fick jag vin & blomma! & ett litet doft ljus.

Jaa det är nästan så jag skäms och skriva ner allt jag fått, Men GUD va tacksam jag är!! Verkligen super lycklig..! TUSEN TACK!! Nu har jag alltså bott i min lilla lägenhet i över 3 månader, snart 4..! Jag stor trivs.

Puss på alla underbara, omtänksamma, snälla människor som finns i mitt liv.

Ps. Av syrran vill jag ha en tavla HON ritat! Ds.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad gör du helst, går i skolan eller jobbar?

2007-12-05 @ 22:54:09
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0