Julafton.

Yes yes då var det julafton då. GOD JUL.. ALLA..

Mitt 200 gånger 10 plus 7 har varit händelserikt.. rejält händelserikt, det har varit två utlandsresor, nya jobb, lofsdalens alla tokigheter, bråk, kärlek, nattbad, sommar, lägenhet, alanya, turkiet, grekland, sol, fräknar, stockholm, grönalund, sälen, julhemma, östersund, bus, bus och åter bus, allra helst i fjällen, rosapanten drickandes med katt och carro, nyår i lofsdalen, snöbollskrig, pås åkande i snön, en hel del tacco tallrikar, alkohol i för stor utsträckning, dubbelmacka, spyor och en sommarstuga. Båtåkande, sommarglad och höstrastlöshet, en julgran rikare, livets små överasskningar och svek. Minigolf, tahi mat och shoppning, nya snowboard skor och disco bowling, växeljobbet jag älskar och nya människor.

En del tråkigheter, ångest och rastlös själ har blandats med livet i ett nöt skal och lycko känslor.

Gråt, tycka synd om sig själv, och vansines utbrott.. Jag är ett psykoo.

Livet bjuder verkligen på både bra och dåliga överasskningar.

God jul Mina vänner, och alla jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0