Internet !

image269

I dag har jag fått lånat patriks trådlösa nätverk, fatta va snällt! Verkligen sjukt glad över det, en kväll utan internet åå bara 1an 2an & 4an på tvn, Jiiiippiii... Kan väl inte stoltsera med att jag hade världens roligaste lördag kväll.. Men vaaa faan, jag läste en bok i soffan, och halvsneglade på tv.. & pratade en hel del i telefonen.. Såå jaa jag hade det rätt mysigt i alla fall, hade tänt ljus i precis helaa lägenhetern, och drack mineral vatten och nötter.. hehe..

På lördagen va jag och mamma ut på ludvika och handlade, och fikade paj, och sallad.. Sen hjälpte hon mig med mina julgardiner å vi fikade ännu mera hemma hos mej..

Annars har jag haft den lugnaste helgen på läänge. Tränat i dag. Har dock ont i halsen nu, så det lär nog inte bli nå mycke träning i veckan.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0