Fredag hela veckan.

Igår hade jag nog trevligast fredagen på läääänge, först slappade jag bara hemma i lägenhetern, sen drog jag hem till smb och hälsade på familjen.

Vidare till lingårn för mat med carro och jerry, trevligt!! Åå gott, blev kebab rulle för min del! Sen gick jag och carro hem till hennes familj, och vi satt i soffan och såg idol FINALEN, det var riktigt. riktigt trevligt, det bjöds på irishcoffe, mums var det! Och gin & tonic... Jag stor njöt i alla fall i familjen hanes sällskap, och därefter blev det karioke för hela slanten, och FYYY FAN va kul det var!! hehehe... Lite dragna stack jag och carro ner till lingåårn sen, sista sjugo minuterna ungefär, men dte var trevligt..!

Idag har jag och mamma varit i borlänge och shoppat, jag köpte två tröjor, och julklappar till syster och pappa..!
Vi och alla anda hysteriska julhandlare var där, usch.. närsta gång är dte faktikst jag som åker upp en vanlig vardag.. Så man slipper alla köer. Köpte ett diadem och hårsnoddar på HM också, tror jag köade i minst sjugo minuter.. Liite drygt.. Är helt slut nu, har väll sovit tre timmar i natt, om ens det...

Köpte julgranskulor på hemtex, halva priset.. PERFEKT!!! Såå snaart ska jag hem och fixaa.. måste bara svänga in på nån matbutik och inhandla värmeljus, mjölk och toapapper.. =/

Puss på er, I kväll är det jag som blir utan internet, faaan va trååk. Blir kanske att hyra film, eller sno syrrans sex and the city box...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0