Födelsedag, Sing staar, regn?

Jaaa igår var det då min födelsedag, och fy vilken bra dag jag hade..
Hihihi... Super kuul! Jag jobbade först till halv fyra, sen blev det kalas och princess tårta.. och massa folk & presenter, Anna är mer än nöjd, nöjd!!

Jag fick i flaska vin, hantel sett, siden sovlinne och trosor (super fiint) hårspray, frisör shampoo och balsam, 2 puder, pengar, blommor, kort, tops och pads som är bra att ha i fjällen, ;) ramlösa, en cool stavmixer m tillbehör, och flingor, mina flingor som jag stor konsumerar... som säkert är skit dyra på ica i sälen, hehe.. bättre å köpa på sig här hemma när det är mycke billigare!!

Lär ju bli ekonomisk snaaart.. Får kvar min hyra + el på cirkus 3200 kr.. plus hyran i sälen på 1870 kr.. =/
Gaaah blir ju 5000 kr bara i hyra, snacka om att kasta pengarna i sjön.. =/
Sen tillkommer telefon, ca 300kr, a-kassa 368 kr och folksam 80 kr, i månaden..usch, de blir 5818 kr..

Blää sen ska man ju helst kunna ha lite kul också, å gärna få i sig en bit mat.. å bensin.. uuu..

Japp det får bli ekonomiskt tänk i år.. =)

Japp men nu skippar vi att tänka på de där, jag hade grymt kul igår, Åkte till carro och sjöng singstar och det bjöds på vin, shot, och drinkar.. ååå fyy fan va vi sjöng, såå jäkla skojj det var! Tack carro!!
Hahaha.. men carro var helt omöjlig att besegra..! Varken jag, britt-marie, johan eller jerry lyckades. Sjukt kul var det ialla fall..

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe ja sjukt kul var det..:D

2007-12-29 @ 14:58:34
URL: http://Hane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0