Födelsedaaaag.. 23 ÅR!!

För de är ingen vanlig dag, för det är Annas födelsedag.. Hurra hurra hurra..
EGO.. e de jag? Neeej.

Idag när jag kom till jobbet fick jag en överasskning av maria och johanna. En födelsedags present, hihi.. blev så glad, en flaska vin, å ett riktigt gott vin!! Det blir perfekt till nyår!!

Nyår blir sista festen för mej hemma.. Sen sticker jag till skogs... Wee.. sälen för hela slanten, och det blir nog kul, riktigt kul... Men samtidigt längtar jag redan hem.. hehe..

Eller jaa, det ska bli skönt i vår, när man kanske har en tre veckor kvar där uppe, åå alla är glada.. det är 5 minus, och massa sol, dåå kommer det bli såå himla mysigt... sol, skoter och lite fräknar på näsan.. =)
En kopp kaffe i en solstol i snön.. Mmm.. Då känner man att man lever..

Och jag är aldrig så levande som när jag är i fjällen.. Där blir alla känslor på nått sätt starkare, och jag är både gladare än vanligt och argare än vanligt.. LEVANDE...

Hihi.. Idag ska jag äta princess tårta... =) Gott, gott!


Kommentarer
Postat av: syster

GRATTIS!

2007-12-28 @ 12:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0