Falun, Borlänge, Julgran & Max.

Anna & patrik var till falun och borlänge igår, först till falun och curbs, där patrik hittade det han skulle, sen vidare till borlänge och kupolen.. Patrik shoppade en del julklappar och en jacka..

Ååå jag min nöt hittade en julgran, en julgran som skulle bli perfekt, liten och söt, 165 cm lång.. hehe. trodde jag JA.
Köpte glitter och sex stycken snöglittrande stjärnor, och julgransbelysning. Restrerande kulor får inhandlas på dollar eller jysk!!

Kupolen stänger och vi Åker vidare till MAX.. Hmm börjar bli tradition. Ååå det blir det vanliga.
Kyckling mål classic, En hamburgare utan kött till patrik, & co, Två chili cheese, och två dipp, cola light och en fanta.. hahaha..

Anna kollar kvittot, Åååå inte konstigt att den där granen blev så dyr!! 691 kr.. Åå jag läser på kvittot 195 cm.. VAA har jag köpt en så stor gran, hur lyckas man?? Joo jag har väll självklart läst på kartongen upp och NER..! Hmm smarta jag.. Patrik till anna..

-Va faan skulle du ha en gran för? Dom står ju endå bara uppe ett litet tag!

Men så fel han har, min GRAN står redan uppe, och lyser så fiint.. Hehe. Och där får den stå till i april. Då jag kommer hem från sälen. Såå lite glädje skänker den mej allt, å mina lägenhets spööken lär ju tacka mig, dom får ju jula ända fram till pååska.... hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0